Brussel - Reisverslag uit Brussel, België van Brigitte Creusen - WaarBenJij.nu Brussel - Reisverslag uit Brussel, België van Brigitte Creusen - WaarBenJij.nu

Brussel

Door: Brigitte Creusen

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

07 Januari 2015 | België, Brussel

Hallo Allemaal,

Vandaag is de reis dan echt begonnen!

Vanmiddag ben ik met de auto door papa, mama en Zico naar het hotel gebracht.

Klein kamertje, maar prima voor één nachtje.

Gezellig samen een kopje koffie en een cola gedronken en toen zijn papa en mama weer vertrokken op weg naar Grevenbicht, helaas verliep dit niet als gepland en stonden ze met pech langs de drukke snelweg :( na lang wachten op de Wegenwacht zijn ook die weer veilig teruggekomen in Grevenbicht.

Even mijn kamer verkennen en daarna lekker iets gaan drinken en een heerlijke pizza gegeten in het hotel.

Nu even lekker douchen en dan mijn bedje in en een filmpje kijken, zodat ik morgen goed uitgerust ben voor de lange reis.

Bedankt voor alle lieve berichtjes, hier en op Facebook!

Tot snel!

Liefs,

(Juf) Brigitte

  • 07 Januari 2015 - 19:57

    Marti En Kees:

    Brigitte, slaap lekker voor straks maar geniet eerst nog van je avond, morgen gezond weer op en een hele goede vlucht, geniet er van, liefs van Marti en Kees

  • 07 Januari 2015 - 21:14

    Huub Creusen:

    Hoi Brigitte,

    Vanmiddag vertrokken naar het hotel in de buurt van Zaventem. Een voorspoedige reis. Leuk hotel en kamer. De terugreis verliep inderdaad niet zo voorspoedig. Na een half uur rijden hoorden we herrie onder de auto. Na op de vluchtstrook te zijn geland merkten wij dat de bodemplaat onder de motor was losgeraakt en over de grond schuurde. ANWB gebeld en na een uurtje heeft ons de Belgische Wegenwacht weer op weg geholpen en zijn nu weer thuis. Nog een fijne avond en voor straks welterusten

    Gr xx Pap

  • 07 Januari 2015 - 21:29

    Marianne Creusen:

    Hallo Brigitte.
    Wat ben ik blij dat we je vandaag al gebracht hebben, ik had er niet aan willen denken dat dit ons morgenvroeg gebeurd zou zijn.
    Slaap lekker vannacht,morgen volgen we je hele vlucht.
    Pootje van Zico, hij zal je missen !
    xxxxMam.

  • 07 Januari 2015 - 23:20

    Juf Belinda:

    Hoi Brigitte,
    Leuke foto van de hond in de auto!
    Welterusten en een fijne vlucht morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte

Ik ben juf Brigitte. Ik geef les aan 30 hele lieve kinderen in groep 3/4 van De Avonturijn in Berg aan de Maas. Op deze website kunnen al deze kinderen en de andere juffen lezen wat ik allemaal mee maak in Amerika.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 4146

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 23 Januari 2015

Juf Brigitte in Amerika

Landen bezocht: