Het is bijna zover... - Reisverslag uit Grevenbicht, Nederland van Brigitte Creusen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Grevenbicht, Nederland van Brigitte Creusen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Door: Brigitte Creusen

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

05 Januari 2015 | Nederland, Grevenbicht

Beste vrienden, familie en alle kinderen van groep 3/4 van de Avonturijn,

Na lang voorbereiden en wachten is het eindelijk bijna zover. Nog twee nachtjes slapen en dan begint mijn reis.

Woensdag ga ik naar Brussel in België en daar blijf ik een nacht in een hotel slapen, zodat ik donderdag op tijd op het vliegveld ben en niet in de file hoef te staan, het kan 's morgens erg druk zijn op de weg naar Brussel.

Ik heb er erg veel zin in en we gaan vast leuke dingen doen. Ik heb nog geen plannen gemaakt voor tijdens de vakantie, ik blijf slapen bij familie McNulty en ik weet dat hun wel al plannen gemaakt hebben, maar dat blijft voor jullie nog even een verassing. Jullie kunnen hier alles lezen!

De laatste weken ben ik veel bezig geweest met de voorbereiding:

- Mijn koffer is ingepakt.
- Ik heb toestemming om naar Amerika te gaan, want dat mag niet zomaar.
- Ik heb Dollars gekocht, dat is Amerikaans geld, want met Euro's kun je in Amerika niet betalen.
- En niet te vergeten, ik heb mijn foto camera bij me zodat ik jullie mooie foto's kan laten zien.

Dinsdag ben ik nog een dagje bij jullie, groep 3/4 in Berg aan de Maas, dan laat ik jullie dit dagboek zien.

Juf Belinda en Juf Gertie zullen tijdens mijn vakantie met jullie naar het dagboek kijken en aan jullie vertellen wat ik mee maak.

Ik heb er heel veel zin in en ik hoop veel leuke reacties van jullie te lezen!

Veel liefs,

(Juf) Brigitte

  • 05 Januari 2015 - 19:33

    Marion:

    Hey Brigitte....nog heel even en dan is het zover. Ik ben heel nieuwsgierig naar je verslagen en foto's en ik wens je alvast een hele fijne vlucht!

  • 05 Januari 2015 - 20:18

    Juf Belinda:

    Hallo juf Brigitte!
    Wat spannend zo'n verre reis maken!
    We vinden het heel leuk dat we een beetje mee mogen genieten, we kijken uit naar de verslagen en de foto's!
    Maar eerst kunnen we nog een dagje 'live' van juf Brigitte genieten ;)
    Groetjes en tot morgen!

  • 05 Januari 2015 - 22:45

    Astrid Geerts:

    Veel plezier (juf) Brigitte. Ook ik ga je volgen en misschien wel leren van jouw reis.
    Groetjes van (juf) Astrid

  • 05 Januari 2015 - 23:16

    Huub Creusen:

    Hoi Brigitte,

    Zolang naar uitgekeken ................en dan is het bijna zover!! Spannend!
    Ik wens je een hele fijne reis en ben zeer benieuwd wat je allemaal gaat ondernemen in de USA.
    Veel liefs van Pap

  • 05 Januari 2015 - 23:25

    Ad Van De Wiel:

    Hoi Brigitte, heel goede reis gewenst en een fijn en ontspannen verblijf in USA, en overige locaties. Groetjes van Ad en Mariska.

  • 05 Januari 2015 - 23:27

    Marianne Creusen.:

    Lieve Brigitte.

    Veel voorbereidingen achter de rug, er helemaal klaar voor, nu tijd voor de spanning,ook bij mij hoor !!!!
    Ik wens je een geweldige vakantie toe in de USA ,geniet van alles wat op je pad komt en doe de Fam: Mc Nulty maar vele groeten van mij.

    Kus Mam.

  • 06 Januari 2015 - 09:42

    Oom Wout En Tante Joke:

    Hoi Brigitte wij wensen je voor vannacht en morgenochtend een hele goede nachtrust want dan kan je meteen gaan genieten in de USA, een fantastische reis en ben zeer benieuwd wat je allemaal gaat ondernemen veel liefs en toi toi toi

  • 06 Januari 2015 - 15:49

    Marti En Kees:

    Lieve Brigitte, wij wensen je een heel goede vlucht, Fijne tijd in Amerika en hopen dat je veel zult zien van het enorme land. Liefs van Marti en Kees.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte

Ik ben juf Brigitte. Ik geef les aan 30 hele lieve kinderen in groep 3/4 van De Avonturijn in Berg aan de Maas. Op deze website kunnen al deze kinderen en de andere juffen lezen wat ik allemaal mee maak in Amerika.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 4144

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 23 Januari 2015

Juf Brigitte in Amerika

Landen bezocht: