Nieuwe ervaringen - Reisverslag uit Fairfax, Verenigde Staten van Brigitte Creusen - WaarBenJij.nu Nieuwe ervaringen - Reisverslag uit Fairfax, Verenigde Staten van Brigitte Creusen - WaarBenJij.nu

Nieuwe ervaringen

Door: Brigitte Creusen

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

14 Januari 2015 | Verenigde Staten, Fairfax

Hallo Allemaal,

Allereerst bedankt voor alle jullie lieve reacties.

Groep 3/4, ik mis jullie allemaal heel erg en jullie zijn ook super lief!

Zondag ben ik met Mike naar een winkel centrum geweest, een heel groot winkelcentrum. En alles is best goedkoop hier als je het vergelijkt met in Nederland.

We hebben Chupa Chups lolly's gevonden in een winkeltje dat Candy Heaven heet, best grappig, Mike zoekt al 6 jaar deze lolly's en hij gaat één keer met mij winkelen en we vinden ze :)

Maandag ben ik lekker een dagje thuis gebleven, het weer was heel slecht, het heeft de hele dag geregend :( 's avonds zijn we heerlijke pizza gaan eten in een Italiaans restaurant!

Dinsdag ben ik naar Alexandria geweest, een mooi toeristisch plaatsje vlakbij Washington, waar ik al heel wat souvenirs heb gevonden voor mijn familie en vrienden in Nederland.

Je kunt hier fietsen huren, want de meeste mensen hebben hier geen fiets, best grappig, maar het is best wel duur.

's Avonds zijn we gaan eten bij de Mongolian Grill, ze eten daar met stokjes, in het begin is dat best lastig, maar Bill heeft me geholpen en het ging daarna best goed!


Vandaag blijf ik lekker binnen, ik moet mijn koffer inpakken voor vrijdag, want dan gaat we met het vliegtuig naar Minnesota voor een weekendje en Mike is ook thuis, want het heeft gesneeuwd en dan hoeft hij niet naar school :)

Ik zal weer wat mooie en leuke foto's toevoegen!

Doei en tot snel,

Brigitte

  • 14 Januari 2015 - 18:08

    Marti:

    Hoi Brigitte, het gaat je goed af met verslagen schrijver, alweer mooi gedaan en weer genieten van de foto's. Ga zo door, nog veel plezier en we wachten weer op het volgende verslag, liefs van Marti en Kees

  • 14 Januari 2015 - 21:34

    Wout En Joke:

    Hoi Brigitte, fijn te lezen en te zien (mooie foto's ) dat je veel meemaakt en ziet volgens ons vermaak je erg goed. Een goede reis vrijdag en heel veel plezier met het ski 'n liefs Wout en Joke

  • 14 Januari 2015 - 22:49

    Huub:

    Hoi Brigitte,

    Zo te lezen en op de foto's te zien heb je het voortreffelijk naar je zin.
    Op de foto zie je er stralend uit! Het is je gegund.
    Komende vrijdag eventjes een weekend naar Minnesota (2½ vliegen)
    Ben benieuwd welke ervaringen je daar op doet.

    Veel liefs van Pap

  • 14 Januari 2015 - 23:55

    Marianne:

    Hallo Brigitte.
    Wat heb je het naar je zin daar , je ziet er inderdaad ook stralend uit. en wat een pizza zeg, is die voor èèn persoon ?
    Je wordt daar goed verwend.
    Leuke foto`s , en hebben ze daar voor zo`n beetje sneeuw al geen school, hoe gaat het dan als er eens een flink dik pak ligt hebben ze dan vrij tot alles weg is ?
    De kinderen hier in Nederland zullen daar wel jaloers op zijn !
    Geniet nog en we horen weer wat van je.
    Goede reis voor a.s vrijdag en de groetjes aan Bill, Connie Michael en Theresa.
    xxx kus Mam.

  • 16 Januari 2015 - 01:11

    Sjan Van Der Velden Van Der Donk:

    Hallo Brigitte, leuk dat je je ervaringen deelt, ik wens je veel plezier geniet er van. Ga je volgen. Groetjes, Sjan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte

Ik ben juf Brigitte. Ik geef les aan 30 hele lieve kinderen in groep 3/4 van De Avonturijn in Berg aan de Maas. Op deze website kunnen al deze kinderen en de andere juffen lezen wat ik allemaal mee maak in Amerika.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 4163

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 23 Januari 2015

Juf Brigitte in Amerika

Landen bezocht: