Welkom - Reisverslag uit Grevenbicht, Nederland van Brigitte Creusen - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Grevenbicht, Nederland van Brigitte Creusen - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Brigitte Creusen

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

04 December 2014 | Nederland, Grevenbicht

Hallo allemaal,

Welkom op mijn reisdagboek. Tijdens mijn reis in Amerika zal ik je hier op de hoogte houden van mijn belevingen.

Wil je een mail ontvangen als ik een nieuw bericht plaats, voeg dan je e-mailadres toe aan de maillijst. Dan krijg je automatisch een mailtje.

Mijn avontuur begint op 8 januari en ik zal twee weken in Amerika verblijven.

Ik probeer zo veel mogelijk met jullie via deze website te delen en zal ook af en toe wat foto's plaatsen, zo kunnen jullie zien wat ik allemaal mee maak.

Als je mij iets te vertellen hebt kun je bij ieder bericht van mij een reactie achter laten.

Veel liefs,

Brigitte


  • 04 December 2014 - 20:37

    Marion Hubbers:

    Hey brigitte, ik zal je nog wel zien voordat je gaat, maar alvast veel plezier! The States zijn subliem......weet.ik uit ervaring!

  • 04 December 2014 - 20:58

    Belinda Mains:

    Je laat er geen gras over groeien ;)
    Leuk, zal je volgen met de kids van groep 3/4!
    Groetjes!

  • 04 December 2014 - 22:36

    Huub Creusen:

    Hoi Brigitte,
    Ik wens je heel veel plezier in de USA! Geniet ervan!
    En ben zeer benieuwd naar je reiservaringen en foto's.
    Veel liefs & Take care

    xx Huub (papa)

  • 05 December 2014 - 00:50

    Marianne:

    Lieve Brigitte.
    Ik hoop dat je heel veel plezier in de USA zult beleven.
    Ook ik zeg: Geniet ervan, je hebt het verdiend !
    xxxx Mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte

Ik ben juf Brigitte. Ik geef les aan 30 hele lieve kinderen in groep 3/4 van De Avonturijn in Berg aan de Maas. Op deze website kunnen al deze kinderen en de andere juffen lezen wat ik allemaal mee maak in Amerika.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 4167

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 23 Januari 2015

Juf Brigitte in Amerika

Landen bezocht: