Juf Brigitte in Amerika - Reisverslagen van Brigitte Creusen - WaarBenJij.nu Juf Brigitte in Amerika - Reisverslagen van Brigitte Creusen - WaarBenJij.nu

Juf Brigitte in Amerika

Ik ga 2 weken naar Amerika.
Ik ga op bezoek bij vrienden die in Nederland gewoond hebben, ze woonden bij mij in de straat.
Hier kunnen jullie lezen wat ik mee maak en ik zal ook af en toe foto's toevoegen dan kunnen jullie ook zien hoe het in Amerika is.

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2015

Bijna tijd om naar huis te gaan

14 Januari 2015

Nieuwe ervaringen

11 Januari 2015

De eerste dagen...

09 Januari 2015

De reis

07 Januari 2015

Brussel
Brigitte

Ik ben juf Brigitte. Ik geef les aan 30 hele lieve kinderen in groep 3/4 van De Avonturijn in Berg aan de Maas. Op deze website kunnen al deze kinderen en de andere juffen lezen wat ik allemaal mee maak in Amerika.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4169

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 23 Januari 2015

Juf Brigitte in Amerika

Landen bezocht: